Wij, scheenbeschermers.nl, streven er naar onze klanten een optimale winkel ervaring te laten beleven. Onze klanten staan op nummer 1, het maakt voor ons niet uit of je een profvoetballer bent of amateurvoetballer. Wij staan altijd voor je klaar. Dat is ook de reden waarom onze klantenservice dagelijks tot je beschikking staat om alle vragen te beantwoorden en eventuele twijfels weg te nemen. Van de meest voorkomende vragen hebben wij een overzicht gemaakt, zodat je deze online kan raadplegen. Mocht je toch een vraag hebben die hier niet tussen staat of waar je meer informatie over wilt, schroom dan niet om contact met de klantenservice op te nemen!

 

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen ons best om je unieke scheenbeschermers zo snel mogelijk te maken, zodat je er snel van kan genieten! Wij hanteren een levertijd van maximaal 14 dagen.

2. Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten per bestelling zijn €5. Onze pakketjes met scheenbeschermers worden veilig en inclusief track and trace naar je opgestuurd. Voor verzendingen naar het buitenland kunnen de verzendkosten afwijken, mocht je een vraag hierover hebben dan staat onze klantenservice voor je klaar!

3. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Voor volledige terugbetaling is het wel van belang dat de goederen in originele staat zijn en indien mogelijk in originele verpakking.
Let op! Gepersonaliseerde scheenbeschermers kunnen niet geretourneerd worden. In het geval dat de bedrukking onjuist is dan dien je contact op te nemen met de klantenservice.

4. Hoe kan ik betalen?
Betalen kan snel, eenvoudig maar bovenal veilig! Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethodes: IDEAL, Creditcard of Paypal. Vanuit de winkelwagen kom je in de betaalomgeving, hier kan je kiezen uit de één van de betaalmethodes.